KARATE GI-rl, czyli o czym będę pisać

 Hejka Kochani!

Nazywam się Ada i chciałabym Was serdecznie zachęcić do śledzenia mojego bloga. W dzisiejszym poście opowiem Wam trochę o sobie, o swoich pasjach, a także o tematyce profilu. Tak jak już na początku wspomniałam- jestem Ada. Mam 16 lat i od 6 lat trenuję karate kyokushin, jak nie trudno się domyśleć patrząc na nazwę profilu . Nie zamykam się jednak tylko na jedną dyscyplinę sportu, bardzo lubię pływać, a także uwielbiam dopingować naszych sportowców. Szczególnie bliskie są mi skoki narciarskie, których jestem ogromną fanką, ale bardzo lubię również siatkówkę, tenis, lekkoatletykę...

Główną tematyką bloga będzie karate, jak na to wskazuje nazwa profilu. Postanowiłam jednak, że nie chcę pisać tylko o jednej rzeczy, dlatego dodatkowym punktem każdego postu będą ciekawostki, fakty, informacje sportowe, tak żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Pierwszą ,,karatecką" ciekawostką na blogu będzie wyjaśnienie nazwy strony- KARATE GI-rl. Karate gi to nazwa tego białego stroju, w którym chodzą karatecy. Potocznie mówimy na to kimono, ale dodając do karate gi końcówkę ,,rl" tworzy się sformułowanie idealnie opisujące moją osobę- karate girl, dlatego też zdecydowałam się na właśnie taką nazwę profilu. Dzisiaj wyjątkowo krótka ciekawostka, ale spokojnie- jeszcze się rozkręcę;). Jeśli chodzi o fakty sportowe, to dzisiaj tylko krótka informacja o turnieju tenisa, która właśnie się odbywa. Mówię tutaj dokładniej o turnieju w Madrycie z cyklu ATP Tour Masters 1000 w przypadku mężczyzn i WTA 1000, jeśli chodzi o kobiety. W tym roku reprezentowali nas na nim: Magdalena Fręch (WTA 100), Magda Linette (WTA 19), Hubert Hurkacz (WTA 15), którzy zakończyli już rywalizację, a także Iga Świątek(WTA 1), która ciągle jest w grze o końcowy triumf. Co ciekawe Madrid Open jest jednym z nielicznych, których Iga Świątek jeszcze nie wygrała, a nawet nie dotarła do ćwierćfinału, jeśli chodzi o grę na mączce. Nie chcę Was tutaj zanudzać nadmierną ilością informacji, dlatego jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć o mnie, bądź znaleźć dane kontaktowe, by poszerzyć swoją wiedze na pisane przeze mnie tematy to zachęcam do zajrzenia do zakładki ,,o mnie". Tym samym ja się z wami żegnam i do zobaczenia💋.

Komentarze

Prześlij komentarz